הגשת דוחות כספיים – חברה בע"מ

משרדנו מציע לכל הלקוחות העסקיים, החברות, שירותי חשבונאות ופיננסים ברמה גבוהה, מקצועית ועם ליווי אישי צמוד בכל שאלה ופניה, 24/7.

דוחות כספיים – זו המומחיות שלנו

אנו מתמחים בהגשת דוחות כספיים עבור החברות השונות, כאשר באופן עקרוני, כל חברה פרטית צריך להגיש דוחות כספיים אשר משקפים את מאזן החברה ודוח רווח והפסד. חשוב לבצע את עריכת הדוחות הכספיים באופן מקצועי ובהתאם לכללים החשבונאיים כדי למנוע טעויות הנוגעות למצבה הפיננסי של החברה.

היתרון, במשרדנו, הינו בקבלת שירות פיננסי פרטי ואישי, משמע, בעל העסק, יכול לשוחח עם רואה החשבון של המשרד, באופן ישיר בכל שלב בהתפתחות החברה ובהתאם לעצתו לפעול לטובת הצלחת העסק. שכן, שיחה אחת בזמן הנכון, עם רואה החשבון, יכולה להשפיע באופן מהותי ביותר על מצב העסק.

חברה פרטית מגישה דוחות כספיים שנתיים, הדוחות מובאים לידי הדירקטוריון של החברה והוא זה שמאשר וחותם עליהם. האסיפה השנתית מקבלת לידיה את הדוחות המאושרים על ידי הדירקטוריון ובוחנת אותם, כאשר אין צורך לקבל את אישורה לדוחות.

ניהול פיננסי חכם לעסק שלך

עסקים רבים, אינם מודעים לחשיבות הרבה בקבלת ייעוץ פיננסי מקצועי כבר בתחילת פעילות העסק, שכן ליווי פיננסי וחשבונאי מדויק ומעמיק, עשוי למנוע מהעסק לבצע טעויות שיכולות לגרום לנזקים חמורים, הפסדים כספיים ועד לסגירת העסק או אף לפשיטת רגל.

כדי למנוע מהעסק להגיע למצבים כלכליים מסובכים ובעייתיים, יש לנהל את כל הדוחות והספרים באופן תקין, בהתאם לכל הנהלים ובליווי מקצועי של רואה חשבון בעל ניסיון וותק בתחום. כאשר המשרד שלנו, מעניק את כל השירותים הפיננסים בהתאמה אישית לצרכי העסק ובכל שלבי התפתחותו.

הדוחות הכספיים, משקפים באופן מסכם, את הניהול החשבונאי היומיומי של העסק, ולכן עם הקמת העסק, יש להקפיד לשמור על ניהול ספרים ורישום של כל פעולה פיננסית בעסק, כדי שניתן יהיה להציג את כל המידע הזה בפני דירקטוריון החברה.

הליך עריכת דוחות פיננסיים כרוך באיסוף כל הנתונים בדבר ההכנסות וההוצאות של העסק וזאת לשם עריכת המאזן ודוחות רווח והפסד. הדוחות נערכים על פי התקינה הישראלית והבינלאומית תוך התייחסות לכל הפרטים וכל זאת בשימוש בתוכנה מקצועית המיועדת במיוחד לשם כך.

הניסיון  הרב שלנו, בתחום עריכת דוחות כספיים מאפשר לפתור גם את הבעיות החשבונאיות המורכבות ביותר, שכן, רואה החשבון של המשרד, עבד עם גופים כלכליים גדולים וקטנים כאחד, ויש לו את כל הידע הנחוץ כדי שהדוחות יעשו בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

חשוב לדעת, כי יש לסיים את הכנת הדוחות הכספיים במגבלת זמן מסוימת, ולכן אם מכל סיבה שהיא לא הכנתם את הדוחות הכספיים, כדאי יהיה לפנות לרואה החשבון מוקדם ככל האפשר כדי שהוא יוכל לערוך ולהגיש את הדוחות וכך למנוע סיבוך מיותר לעסק.

יש הבדל מהותי בין חברה לחברה, מבחינת כמות האנשים, גודל הפעילות וסוג העיסוק ומורכבותו ולכן בעת עריכת הדוחות הכספיים, יש להתאים את הדוח לפעילות החשבונאית של העסק וזאת לפי הזמנים שקבועים בחוק.

משרדנו, ילווה אתכם בכל הליך חשבונאי של העסק, באופן יסודי ומעמיק ביותר. חשובה לנו הצלחת העסק שלכם ואנחנו כאן בשבילכם ביעוץ מקצועי ביותר.

אורן לוי – רואה החשבון שתמיד איתך ! 

050-5955601